2007. január 7., vasárnap

BDSM klub

Nemrég értem haza a klub találkozójáról. Nagyon jó hangulatú volt, nagyon sokan voltunk. A hivatalos beszámoló fent lesz a klub honlapján természetesen.

Én mindenesetre teljesen hirtelem cseppentem bele, vidékről jöttem haza, mikor kaptam a telefont, ha hazaértem, és van kedvem... volt.
Pont két órával a kezdet után értem oda, de rendesek voltak, mert tulajdonképp megvártak, addig beszélgettek, bemutatkoztak az újak. Három téma volt, az egyalkalmas BDSM (nem tudtam hozzászólni, mert nem volt még benne részem, cska figyeltem, és megerősödött bennem, hogy nem is akarom kipróbálni...). A második téma az olyan fantáziatörténetek, amelyek igazinak vannak feltüntetve, ráadásul ha az ember végiggondolja, háááát... teljesen józan paraszti ésszel végigondolva is csak barokkos túlzás, ami ott van. Teljesen kivihetetlen pozíciók, mindent bíró subok, és mindent akaró domok... viccesek.
A harmadik téma a mese és a BDSM volt, ez is érdekes volt, sőt, elkezdtünk írni egy mesét is, de aztán nevetésbe fulladt.

Mindent összevetve egy nagyon kellemes este volt, nagyon kellemes emberekkel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.