2007. február 24., szombat

A farsangi buli (szerintem) nagyon jól sikerült, nagyon sokan jöttek el, sokkal többen, mint akik feliratkoztak.

A Grinzingi különtermét időnként úgy megtöltöttük, hogy néha szűkek voltak a falak, de sok jó ember kis helyen is elfér, mi is összébbhúztuk magunkat, és mindenki le tudott ülni az asztalokhoz.

Külön köszönet geishának, és Serpentnek a rögtönzött tűs bemutatóért. Én, bevallom nem csak a szememet, hanem a fülemet is becsuktam, és befordultam a sarokba, mivel tényleg nem birom a tű és vér látványát, de a képeket utólag megnézve minden tiszteletem mindkét félnek. Geisha tulajdonképp végig nevet, szóval biztos rosszabb volt nézni, mint átélni.

Sok új ember is eljött, aminek külön örültem, mert nekik ez egy új élmény volt, remélem, hogy kellemes emlékük marad, és hogy a legközelebbi talira ők már mint törzstagok fognak megjelenni.

A fotókat folyamatosan töltöm - töltjük, én remélem, hogy hétfőre mindannyian feltesszük a képeket, és aki kéri, annak küldöm a galériához a meghívót (szobatali@gmail.com) . Linket bal oldalon kitéve találtok.

És amivel még adós maradtam: a következő buli: április 13. péntek, locsolótali, szóval a fiúk ne felejtsék otthon a kölnivizet, készüljenek frappáns locsolóverssel, a lányok pedig már most nekiállhatnak a tojások pingálásának, a boszik pedig ne felejtsék otthon fekete macskáikat se!

2 megjegyzés:

  1. Jó kis buli volt, nagyon örülök, hogy valaki végre ilyen ügyesen a kezébe vette a szervezést. Ha tudok, a következőre is jövök (a füst mértékvel fordítottan arányos időre).
    Cal

    VálaszTörlés
  2. viszont a fotósoknak a következőt üzenném:

    kérdezd meg hogy fotózhatsz-e:

    - ha igen a válasz, akkor kattingass
    - ha nem akkor ne fotózz, olyat aki ezt nem szeretné...

    remélem észbentartható és a következő bulin ez lesz...

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.