2007. április 14., szombat

Locsolótali

A furcsa kezdés után remekül indult a buli: én késtem kicsit, mert persze az utolsó pillanatban még telefon, hogy munka van, szóval mindennel együtt volt vagy 20 percem a készüléshez, de hála Lynettnek, ők időben ott voltak.


Mikor odaértem, gyorsan átrendeztük a termet, ahogy nekünk jólesett, aztán jöttek a vendégek. Eleinte mindenki szépen, illedelmesen, halkan beszélgetett, meg is rémültem, mert itt hejehuja vigalomnak kellene lennie, de sehol semmi...


Aztán egyszer csak elkezdődött... talán a vacsora volt az oka. Nagyon finomak és hatalmas adagok voltak. Ínycsiklandó szemnek és orrnak egyaránt; alig volt, aki kibírta, hogy nem rendel (ők aszkéták vagy büntetésben álló szubok voltak).


Két nyuszi is megörvendeztette a társaságot, ők tulajdonképp egy, hiszen az egyiknek füle volt, amásiknak farka, a többi jelenlévőnek meg se füle, se farka.


A mellettünk levő kis terem is a miénk volt: két biliárdasztal és egy csocsó. nagy partik folytak ott. Nekem alapvetően egyikhez sincs tehetségem, de szurkoltam lelkesen, meg fotóztunk a biliárdasztalon (nyuszi fekszik a biliárdasztalon című nagysikerű alkotás..)


De senki sem locsolt meg, csak egy baráti fülhúzást kaptam szagosvíz helyett. De a szándék a fontos, hálistennek.


Éjfélkor viszont bizony elkezdett fáradni a társaság, mindenki elindult hazafelé, fél egykor az utolsó ember is elhagyta az intézményt.


Mindenki elégedett volt (legalábbis nem mernek mást mondani a szemembe), és a Club88 is vár mindet vissza.
képek már vannak fent, akik ott voltak, és eddig is volt jogosultságuk, automatikusan erre is kaptak, az újaknak sajnos kérni kell...



A kövtkező tali június elején lesz, még nem tudom, pontosan hol, de időben értesítek mindenkit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.