2007. április 13., péntek

LOCSOLÓTALI - ÚJ HELYSZÍN

ÚJ HELYSZÍN:

Club 88 Biliárd Étterem

XIV., Szugló u. 88
(lesz plakát, hogy hogy jutsz el, keresd és kövesd a fehér nyulat!)

A sztori a következő:

két hete elmentünk Lynettel, hogy helyszínt keressünk. Az A terv volt ez a biliárdszalon, a tulaj készséges volt, csak szeretett volna jó sok terembérletet. Miközben mentünk volna mást megnézni, a sarkon ott figyelt minket a Serpenyős. Hátkérem, csábító volt, betértünk, beszéltünk az üzletvezető helyettesével, nem kell terembérlet, olcsó árak, mondtuk, hogy akkor kell, és majd előtte nap odaszólunk, hogy mennyien is vagyunk pontosan.

MA van az előtte nap. Én délután akartam, de Lynett hívott, már korán, hogy hívjam már fel, beszéljek velük, Felhívtam. Épp az oviban van, de tud rólunk, hívjam egy óra múlva.

Adtam neki egy óra előnyt még, felhívtam, még mindig nincs bent, de akkor elmentené a számom, és visszahív, ha beért, de tud mindent, és vár...

Közben felhívott ennek a Biliárdklubnak a tulajdonosa, hogy ugyan mi lemondtuk, de nem gondoltuk-é meg mégis magunkat? Mondtam, hogy megbeszéljük, hívom, jelentkezünk.

Hív a Serpenyős néni, hogy igen, bent van, de menjünk be, mert kéne termebérlet, 5000 forintnyi. Mondom, hogy jó, ötre ott van a barátnőm, ha nem, akkor felhívja.

Lynett ötkor megjelent, néni sehol, majd fél hétre jön.

Fél hétkor már én is ott voltam, néni késett, hozta a férjét is. Ekkor már 100.000-es összegek repkedtek, hogy ennyit akarnak, de moströgtönazonnal. Aztán lement ez 30.000-re. Szóval kölcsönös anyázások után irány a két percnyire levő Club88.

A tulaj már nem volt ott, de telefonon beszéltünk, szeretettel várnak minket.

Hát, ennyit péntek 13-ról.

Az előszél már megvolt, a bulinak viszont sikerülnie kell...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.